sobota, 10 sierpnia 2013

WHITE LOOK



Witajcie Moi Drodzy,
Wracam już chyba na dobre, troszkę zaniedbałam bloga, ale obiecuję – poprawię się.
Przychodzę z nowymi siłami. Zestaw klasyczny i prosty. Pewnie widzieliście już te spodenki we wszystkich możliwych stylizacjach, jednak ja nie mogłam się im oprzeć i chciałam Wam pokazać zestaw, który z nimi stworzyłam. Strasznie uwielbiam połączenie miętowego koloru z białym, koszulę zakupiłam w sklepie COSMOMODA, jestem z niej bardzo zadowolona, gdyż na tegoroczne upały nadaje się idealnie. Mgiełkę połączyłam z ulubioną marynarką od PERSUNMALL. Jak już wspominałam uwielbiam biały kolor, na dodatek jest bardzo praktyczny na gorące dni. Szorty asymetryczne znalazłam na ROMWE, myślę, że zdążyły zgromadzić już swoich fanów.  Buty, które znalazły się w stylizacji należą do jednych z najwygodniejszych i jestem w nich zakochana po uszy. Znajdziecie je w sklepia Salon Anka.
 Jak Wam  mijają wakacje?
Całuję







 szorty - KLIK !
marynarka- KLIK !
 koszula- COSMOMODA
sandałki- Salon Anka
biżuteria, bransoletka- GranaShop
kopertówka- BESTEVERGROUP


 Fotografia:  Tomasz Sipa






Shirts with Shorts, the Melody in Summer
find super shirts & shorts with much cheaper prices here.

45 komentarzy:

  1. Uwielbiaaaam... to mało powiedziane!:*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia!!


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to skompletowałaś. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, wyglądasz mega fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow zdjęcia czad!!! wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś śliczna, stylizacja również piękna jak ty ;)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! :) Początkowo myślałam, że masz na sobie spódniczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. :) Super wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz śliczne włosy <3
    stylizacja baardzo ładna ;-)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny zestaw :) Pięknie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz super !
    ten zestaw jest przepiękny !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja *o*
    Też uwielbiam takie połączenia ;)
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz obłędnie <3 stylowo, delikatnie i kobieco!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia i świetna stylizacja ♥

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  17. uorcza, a wręcz zjawiskowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie pięknie wyglądasz,, stylizacja na 5+, uwielbiam te spodenki!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje wszystkim za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie wyglądasz*.*

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś taaaakaaa PRZEŚLICZNA!
    Szkoda jedynie, że prawie zawsze masz tę samą minę :( ;)

    Mam pytanie. Co powiesz na wzajemną obserwację? Serdecznie zapraszam! :)

    Pozdrawiam i przesyłam buziaki,
    Ania :)

    http://annffashion.blogspot.com/
    Fb: Annffashion
    Inst: @annffashion

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie! I świetny blog.Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja taka "nonszalancka" elegancja :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie, swietny blog, dodaje na bloglovin ;)
    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne buty ;). Włosy masz cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. you look so stylish and pretty
    and you have amazing hair!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny zestaw ! Masz piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW!!! Love the softness and elegance!!! You look AMAZING!!!! Great work!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz pięknie! Obserwuję cię :) http://stay-charming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny zestaw i genialne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Cię <3 umówisz się ze mną?

    OdpowiedzUsuń
  32. Really amazing!!! We love your heels!!
    What about following each other with gfc, bloglovin and facebook?
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz :) również uwielbiam połączenie bieli z miętą:)

    Chętna na wspólną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny zestaw :) prześlinie wyglądasz :) Pozdrawiam :)http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna jesteś ,świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń