piątek, 12 kwietnia 2013

MINI KONKURS DLA PIERWSZYCH FANÓW

W związku z dużym zainteresowaniem, które pojawiło się z Waszej strony,
postanowiłam przygotować dla Was małą niespodziankę :)

Pierwszy MINI KONKURS na moim blogu :)

Zapraszam serdecznie do zabawy :)

Do wygrania miły upominek w postaci ślicznego zegarka firmy GENEVA :)





Zasady konkursu są niezwykle proste, każda z Was ma szansę wygrać ;)

1.  Dodaj mój blog do obserwowanych :)
2. Polub mój funpage na facebook'u (link poniżej)
3. Udostępnij posta z konkursem na swojej tablicy na facebook'u
4. W komentarzu pod tym postem napisz swoje imię oraz adres email :)

Konkurs trwa od 12.04.2013 do 26.04.2013
Wyniki ogłoszę 28.04.2013 :)

Jeśli będzie duże zainteresowanie konkursem, przewiduję dodatkowe wyróżnienia i nagrody ;)
Warunkiem otrzymania nagrody jest spełnienie wszystkich punktów (1-4).
Pod uwagę będą brane tylko komentarze konkursowe pozostawione pod tym wpisem.


MÓJ FUNPAGE NA FACEBOOKU znajdziecie klikając w poniższe zdjęcie :)



W Y N I K I :

W konkursie wzięło udział 21 osób :)
A szczęście uśmiechnęło się do:



GRATULACJE DLA:


Bardzo proszę o kontakt w sprawie odbioru nagrody na letmelook91@gmail.com :)


29 komentarzy:

  1. Możliwe że wezmę jutro udział bo już w jednym konkursie biorę udział.
    Obserwujemy ? Ja już cie obserwuje. Masz ślicznego bloga ;D

    Zapraszam do mnie.
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdalena
    e-mail: magdalena24@os.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten sam zegarek! :)) jest świetny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaudia K. , klaud997@onet.pl
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleksandra
    koterbicka.aleksandra@gmail.com
    Pozdrawiam !:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrycja
    patrycjagrze12@gmail.com

    Ps. znalazłam Twój blog dopiero teraz i wcale nie żałuję! Strasznie mi się tu podoba, i zostaję na dłużej! Pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta
    mmartaborkowska@gmail.com

    Zapraszam na nowego posta
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętajcie aby wziąć udział w konkursie trzeba spełnić wszystkie 4 warunki:)
    Nie zapominajcie udostępnić posta z konkursem na swojej tablicy facebookowej.

    Całuję, LetMeLook:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam również na mój blog ;)
    swiatmodywedlugkkaarrcciiaa18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna nagroda-sama mam taki zegarek tylko biały! Aczkolwiek nie wezmę udziału ,bo po-prostu nigdy nie mam szczęścia do wygranych .. Ale innym życzę Szczęścia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje za zaproszenie z chęcią bym wzięła udział gdyby nie fb ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko dla takiego zegarka zrobię wszystko!

    Imię: Ewa (na Fb lubię i udostępniłam jako Mój kosmetyczny punkt widzenia)
    Obserwuję bloga jako: Testerka
    E-mail: mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ania
    email: aniusiablondyna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Znaczy się na fb mam piczes798@wp.pl ale wchodzę na ten co jest wyżej jakby co. :)

      Usuń
  15. Zuzia
    zuzia.ignar@gmail.com
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jessica
    jessiee.simaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Justyna
    justyna.gembrowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za komentarz i obserwację na moim blogu xxx

    Ja również obserwuję na GFC i facebook'u :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. z chęcią bym wzięła udział gdyby nie fb ,ale swietny blog obserwuje i zapraszam do siebie http://szafaminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ola
    b96.lupinska@gmail.com
    :*** <3 Zapraszam do mnie ----> thealexlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Karolina
    karolinarachon1@gmail.com

    zapraszam do mnie: www.sweetlifestory123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń