poniedziałek, 22 kwietnia 2013

SIMPLE DRESS


ramoneska/ jacket  - New Look
sukienka / dress –River Island
 torebka / bag – Mohito
szpilki / heels – New Look
rajstopy /tights - Gatta
Na dziś proponuje połączenie klasycznej białej sukienki z ramoneską i czarnymi szpileczkami.
Na co dzień nie zakładam sukienek, jednak zmusiła mnie do tego okazja.
Rodzinna uroczystość zobowiązuje.
Przeraża mnie moja bladość, jednak mam jasną karnację i ciężko mi się opalić. W lato zawsze narzekam, że wszyscy ode mnie są bardziej opaleni.  Dlatego jak widzę dziewczynę o ciemnej karnacji z brązowymi włosami robię się zazdrosna, ale „zazdrosna” w pozytywnym słowa znaczeniu.
Uważam, że brunetki są mega seksowne, a blondynki zawsze pozostawiam w cieniu ciemnowłosych piękności.
A Wy jaką urodę preferujecie blondynki, brunetki, a może rude?

 











Całuję LetMeLook,

43 komentarze:

  1. ale masz sliczne wlosy! a sukienka piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał... trafiłam na Twojego bloga przypadkiem i jestem w szoku, bo jest cudowny :) na pewno zostanę tu na dłużej! Masz nieziemsko piękny styl!
    Całuję, Basia.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :)
    sukienka mi się podoba < 33

    OdpowiedzUsuń
  4. blondynki są najlepsze! :) śliczna sukienka, lubię biały kolor!

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś dziewczyna to wszystko na Tb ładnie wygląda :)

    pozdr. ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja . pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.sweetlifestory123.blogspot.com

    oraz do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny look;)

    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz!:))
    na zdjeciach nie wyglądasz aż tak blado:D ja mam trochę ciemniejszą karnacje od twojej ale też mam problem z opaleniem się. Oj tak ciemne brunetki o pięknej brązowej karnacji:DD chociaż wg mnie bycie naturalną blondynką, brunetką czy rudą mają swoje zaledy i wady.
    Piękna powiedz mi dawno kupowałaś tą torebkę i za ile jest boooska!! ♥ oczu nie mogę oderwac;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę niestety już jakiś czas temu (około grudnia) :) pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Prześlicznie :)
    A co do opalania - mam ten sam problem :D Zawsze zazdroszczę wszystkim fajnie opalonym dziewczynom :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka i buty to moi faworyci w tym jakże pięknym secie :) ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie muszę Ci chyba pisać, że wyglądasz idealnie, bo zapewne o tym wiesz :P. Napiszę za to, że wyglądasz jak aniołek! <33

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  12. No pięknie wyglądasz w tej sukience! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka, ładnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak wiosennie, uwielbiam takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też uwielbiam Ustkę :)) kto wie, może kiedyś się spotkamy :D
    co do postu.. jesteś prześliczną dziewczyną! i masz przecudowne włosy, których Ci zazdroszczę :) uważam, że kolor włosów nie ma większego znaczenia.. buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Biel jest cudowna. Ostatnio mam fioła na jej punkcie ;)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę dokładnie tak samo, jak ty. gdybym chciała przefarbować włosy na ciemno, z moją jasną cerą i urodą blondynki wyglądałabym karykaturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna sukienka,biel-kolor niewinności:d masz śliczne włosy i taką hym słowiańską urodę:] pięknie:]

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie wyglądasz w tej sukience ♡ torebka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękności :) Śliczna buzia, stylizacja i torebka :) Idealnie kochana:) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. ale jesteś śliczna :)
    mogę wiedzieć jaką farbą farbujesz włoski :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Hmm regularnie nie farbuje , ostatnio w styczniu byłam u fryzjera i miało wyjść ombre, ale na moich włosach ciężko:)
      Więc poprostu gdzieniegdzie i na końcówkach mam refleksy zrobione , a górna część włosów to moje naturalne.
      Zapraszam do obserwowania:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Super stylizacja. Torebka jest genialna, przypuszczam, że do wielu stylizacji będzie idealnie pasować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega look !
    i Świetny blog !
    Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie ;)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  24. genialna sukienka:) Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna sukienka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo dziewczęca stylizacja ,taka urocza :)ładnie.


    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam białe sukienki. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  28. Boska sukienka !

    http://sandi-sandii.blogspot.com obserwujemy? (odpisz u mnie)

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjnie dobrałaś całą stylizację:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  30. torebka skradła me serce ! ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. SUKIENKA JEST PP MEGA !!! *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zestawienie, buty rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń