środa, 18 września 2013

COUNTRY GIRL IN BIG CITY



Workery, szorty i parka połączenie banalne, ale ja lubię je za swoją uniwersalność i wygodę.
Pasuje na wiele okazji. Parka ze stylizacji została zakupiona w ROMWE, uwielbiam ją , ma odpinane futerko i nadaje się na wczesną zimę, jeszcze na blogu na pewno zagości. Torebkę do zestawu dobrałam w kolorze czarnym, mam słabość do czarnych torebek.










 parka/Romwe (klik) szorty/Bershka koszula/sh buty/Salon Anka pierścionki/H&M torba/Aleja Torebek kapelusz/Mohito



 Romwe Hot Sprzedaż dla Cardigans i skoczków 
Idź: http://www.romwe.com/manage_activity/cardigan-flash-sale/?wn


54 komentarze:

  1. Koszula, czapa

    Parka <3
    ślicznie :)
    i piekne włoski masz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, kapelusz jest cudowny !!! pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna stylizacja. Bardzo podoba mi się ta koszula!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW ! :) świetnie wszystko ze sobą połączyłaś :) koszula, szorty i botki boskie :) ale najpiękniejsza Ty i Twoje włosy <3 zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwróciłam uwagę na detale - masz świetne pomalowane paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look !!:) Wszystko idealnie ze sobą współgra. A Ty jesteś prześliczna;)
    zakochałam się w butach<3
    Obserwuję z przyjemnością !:) zapraszam do siebie - będzie mi miło, jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne włosy!*.*
    Świetnie wyglądasz, a buty i koszula przypadły mi do szczególnie do gusty!:)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!:)
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham takie zestawy ,a Ty w nim pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja;) niestety na takie szorty nie ma już pogody u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka świetna koszula! Niestety na szorty jest już za zimno :C
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne połaczenie! parka i szorty, ja swoją koszulę wykorzystałam inaczej :) bardziej letnio ale Twój pomysł tez mi sie bardzo podooba.
    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! W moim stylu! Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne włosy! Orientujesz się może czy kapelusz jest nadal dostępny w mohito ?? + Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go 2 dni temu :)
      U mnie było w każdym ze sklepów Mohito po 2 sztuki :)

      Usuń
  15. ślicznie wyglądasz :) Dziękuję za komentarz :)

    Widzę że zdjęcia robimy w podobnej okolicy :P pozdrawiam ;)

    http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! Koszula i kapelusz cudowne :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko mi się w tej stylizacji podoba:)
    Całość wygląda świetnie, a Ty jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne kolory , pazury wowo !

    OdpowiedzUsuń
  19. wow świetny look!!:) obserwujemy ????:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dbasz o włosy? Czym je farbujesz, napisz proszę, są idealne <3
    Zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post o pielęgnacji włosów pojawi się wkrótce, ostatnio u fryzjera byłam w styczniu, i miałam robione ombre, ale moim zdaniem nie wyszło.
      Pozdrawiam

      Usuń
  21. Jesteś piękna i idealna, masz super wyczucie stylu, wchodzę codziennie na Twojego bloga.
    Pozdrawiam,
    Ania. S

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za komentarz u mnie:-)
    Dodaję do obserwowanych i będę częściej wpadać.
    http://evv-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mega stylizacja, bardzo mi się podoba! świetna parka i kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny set! Same najnowsze trendy tutaj widzę : krata, khaki :D Fantastycznie wyglądasz!
    Dzięki za odwiedziny :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zestaw:D bardzo na luzie i do tego ciekawy ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz! - Uwielbiam połączenie szortów z ciężkimi butami...
    Fajny blog, będę zaglądała (i do mnie też zapraszam) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdybym spotkała Cię na ulicy powiedziałabym jedno: wow, ale laska! :D
    Wyglądasz mega, stylizacja mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny look, w bardzo fajnym klimacie!

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie zestawiona koszula w kratę, która króluje tej jesieni. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Very nice!!! Love the different looks that you show!!! Great work!! You look wonderful!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Very nice!!! Love the different looks that you show!!! Great work!! You look wonderful!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz genialnie:) Obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz naprawdę świetnie! Twoje włosy są cudowne, właśnie takie zamierzam zapuścić:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super fit!
    Zapraszam do siebie po trochę męskiego streetwear'u/elegancji na :

    www.blessedbrothers.blogspot.com
    -Szymon !

    OdpowiedzUsuń
  36. woooow! pierwsze zdjęcie jest kotem *.* tak mi się tutaj spodobało, że obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam parki, sama mam bardzo podobną, moim zdaniem ta kurtka nadaje charakteru stylizacji. Buty i kapelusz -mega!

    OdpowiedzUsuń
  38. kapelusz, parka i buty - wielki+

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. jaki masz rozmiar parki ?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. S albo XS, niestety nie mogę sprawdzić bo jest już sprzedana.

      Usuń