niedziela, 8 września 2013

LEATHER SHORTS


Troszkę odświeżyłam swoją szafę i mimo końca lato zaopatrzyłam się w troszkę kolorowych ubrań. Połączyłam koszulę kopertową w kolorze kanarkowym ze skórzanymi szortami. Do całego zestawu dodałam moje ulubione buty od Salon Anka. Są świetne i wygodne, nawet ostatnio przetańczyłam w nich całe wesele. Na dodatki zdecydowałam się w kolorze złotym, uwielbiam bransoletkę, którą mam na dłoni, jest ze sklepu Grana Shop i nie potrafię się z nią rozstać.
Życzę Wam miłego dnia :)





 szorty- H&M
koszula- H&M
buty- Salon Anka
kopertówka- H&M



Trochę niespodzianek tutaj:)
W Romwe ceny kosmetyków są niższe :)





49 komentarzy:

  1. Wszystko mi się podoba! Torebka chyba najbardziej :)
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2013/09/one-more-summer-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę dobry zestaw, kopertówka mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej.
    rewelacyjny zestaw! super połączenie skóry i złota. bardzo podoba mi się torebka :D
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie!! ;]



    zapraszam ,

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw:) śliczna torebka, wygodnie się ją nosi?
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodnie, ponieważ ma paseczek który można zamontować i nosić na ramieniu :)

      Usuń
  6. świetne połączenie, a kolor koszuli cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz cudownie, uwielbiam motyw skóry:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma tutaj niczego co by mi się nie podobało, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz w tym wydaniu naprawdę cudownie!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się, zestaw taki świeży i letni jeszcze! biżuteria zachwyca!
    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bluzeczka i szorty, świetny look <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, śliczne dodatki. :) Wyglądasz do tego rewelacyjnie, modelki by mogły brać przykład. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twojego bloga, może zrobiłabyś post z sukienka?
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodenki ! ;) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!!! That's a HOT outfit! LOVE those shorts and that yellow top is such a nice color on you!!! You look AMAZING and your legs are incredible!!! Great photos!!

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW!!! That's a HOT outfit! LOVE those shorts and that yellow top is such a nice color on you!!! You look AMAZING and your legs are incredible!!! Great photos!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna stylizacja, wszystko idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjne szorty i cudowna koszula <3 bardzo fajne letnie zestawienie , a Ty ślicznie w nim wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestaw ! Śliczne spodenki ,piękny kolor koszuli !
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie jeśli blog się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz fenomenalnie! Masz piękne włosy, jestem oczarowana ! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje wszystkim, jest mi niezmiernie miło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Za oknem jesień a u Ciebie gości lato. Miło tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz pięknie, masz cudowną figurę więc chyba wszystko na Tobie wygląda dobrze :D Jestem zachwycona torebką <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny zestaw, uwielbiam skórzane szorty!
    Masz śliczne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam żółty kolor a Tobie w nim świetnie! Super zestaw, będę zaglądać:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie wyglądasz! Wszystko bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz cudownie! obserwuję i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz przepięknie! Dodaję do obserwowanych, będę zaglądała częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny strój chętnie nałożyłabym taką stylizację do szkoły. Fajna komórka ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja :)

    + Obserwuję :))
    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny set, letnie połączenie w eleganckim stylu, koszula podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz świetnie :) Buty mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowny blog <3 bardzo mi się podoba ;D
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz cudownie bluzka jest piękna możesz zdradzić gdzie można znaleźć taką obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga będzie mi bardzo miło http://zanettt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. MEGA !!!



    Zapraszam do siebie po trochę męskiego streetwear'u i elegancji : www.blessedbrothers.blogspot.com

    - Szymon :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie wyglądasz i masz cudowne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepięknie wyglądasz! :) Aż oderwać się oczu nie chce :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ciekawie i zmysłowo :) ślicznie się prezentujesz w tym zestawieniu :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteś piękna:)
    Stylizacja jak najbardziej udana, żółty i czarny to idealne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń