poniedziałek, 21 października 2013

PRASUJ PARĄ ŁATWO I SZYBKO STREAMER


Witajcie Kochani,
przedstawiam Wam moją nową przyjaciółkę, ma na imię FRIDJA i jest niezastąpiona.
Sprawiłam sobie prezent, a mianowicie kupiłam prasowacz parowy. Jest łatwy w obsłudze, a przede wszystkim bardzo wygodny w użyciu. Mamy możliwość regulacji strumienia pary, urządzenie jest gotowe do prasowania w minutę. Prasowaczem możemy także odświeżyć tapicerkę i ubrania. Nie ma mowy o przypalonych ubraniach. Od dziś prasowanie ubrań to czysta przyjemność.
Takie cacko znajdziecie na SMART LIFE POLSKA.







Mała niespodzianka dla Was, gdy wpiszecie przy zamówieniu kod rabatowy LETMELOOK, dostaniecie rabat przy zakupach.
Zachęcam do skorzystania. :)

10 komentarzy:

  1. hmmm ciekawe przyządzenie,
    pewnie gdybym mieszkała w domku jednorodzinnym dawnym by się taki srpawiło do pralni/prasowalni.
    życie.
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze takiego sprzetu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne urządzenie, też bym takie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo super, z pewnością przydałoby mi się takie coś;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze, nie cierpie prasować wiec takie urządzenie byloby dla mnie idealne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, to bardzo przydatna rzecz! Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne urdządzonko:p i raczej już nie ma problemu ze spalonymi rzeczami,prawda?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super urządzenie,bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam się, że nie umiem z tego sprzętu korzystać ; p potrzebuję korepetycji!
    Ps. Przynajmniej przy normalnym żylaku jestem mistrzem; p

    szymonkloc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń