wtorek, 26 listopada 2013

Thinking about this day



Pikowane ubrania, buty, torebki zawładnęły światem mody, są wszędzie.
W sklepach internetowych, sieciówkach.
Nie mogłam się powstrzymać i od niedawna jestem posiadaczką pikowanej bluzy.
Połączyłam ją ze spodniczką z Persunmall. Z racji tego, iż robi się coraz zimniej nie wyruszam nigdzie bez komina lub szalu. Zakończeniem setu jest ciężka skórzana ramoneska od Romwe.
Całuję.













    bluza, szal- Coco Moda | spódniczka - (tutaj) | ramoneska - ROMWE | botki - Salon Anka



Czarny Piątek w Romwe.
Szał zakupów.

Sprzedaż sale!
19,99 dolarów tylko z oryginalnej cenie 39,99 dolarów, w dniu 26 listopada!
Tylko 24 godziny!
Nie przegapcie, dziewczyny!
 



23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. skasowłabym ten wpis,zrób coś innego fajnego to jest bardzo tanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jest mój blog i ja decyduje jakie wpisy na nim opublikuje, owszem masz prawo do własnego zdania, jednakże możesz znaleźć sobie taki blog, który będzie Ci się podobał i nie będzie "tani".
      P.s. nie marnuj na mojego bloga swojego cennego czasu ;)

      Usuń
  3. Dlaczego usuwasz negatywne komentarze??
    Prawdziwa blogerka nie boi się prawdy....


    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wyglądasz:) świetna bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great styling!!! You look AMAZING and your hair is fabulous!!! Great photos!!! Keep up he great work!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie wyglądasz;)
    zapraszam >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jeśli się spodoba zapraszam również do obserwatorów;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza jest genialna i świetnie komponuje sie z Twoja delikatna uroda za to ramoneska dodalas rockowego pazura! Czad!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest cudowna,bluza w zupełności mnie oczarowała! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja, śliczne blond włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pikowane ubrania dosłownie zalały sklepy! :) Sama jeszcze się nie skusiłam, mam wrażenie, że dobrze wyglądają tylko na szczuplutkich dziewczynach, więc chyba sobie akurat ten trend odpuszczę. Niemniej Ty wygladasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze bluzy! bardzo!
    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń