czwartek, 27 lutego 2014

HAVE PEOPLE TALKING


Witajcie Moi Drodzy, 
Za nami Tłusty Czwartek i mam nadzieje, ze macie mniejsze wyrzuty sumienia niż ja, bowiem  nieco zgrzeszyłam. Niby tylko dwa pączki, ale dla mnie to aż dwa pączki, no ale to tyle z moich wyznań i podsumuje to tym, ze jutro będę się katować na siłowni .Idąc na spacer miałam chwile na zrobienie zdjęć, przedstawiających dzisiejszy zestaw ,którym chciałam się z Wami podzielić. Uwielbiam połączenie swetra i koszuli, często je nosze. Do tego beżowa ramoneska i kalosze. Kolejny „zwyklaczek” do biegania po mieście. 
Podoba się wam?
 
   sweter - Romwe ||spodnie - New Look || ramoneska - Mohito || kalosze - Coco Moda

10 komentarzy:

  1. Piękne:) Śliczne buciki, spodenki i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torba jest cudowna!!! śliczny zestaw,masz piękne włoski :) pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy! Świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw :) sweter bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, profesjonalny blog :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie zestawienia :)) piękne kolory :) wszystko idealne ze sobą połączone <3

    OdpowiedzUsuń